Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "2016"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

2016


(2016-12-11 21:57)
Söndagen den 12 december mötte Lidingös tjejer Botkyrka hemma i Ponnycupen i hoppning och det blev säsongens tredje oavgjorda match för vårt duktiga lag.
 
(2016-12-11 21:34)
Fina ritter på dagens träningstävling och Elfviks lag tog hem vinsten, kul träning och dessutom fina råd av Eva Brink på fikat efteråt.
 
(2016-12-07 18:06)
Välkomna på Elfviks Ridskolas julshow söndagen den 18 december klockan 14:30! Ridskolans leasingeleverna kommer ha lite olika uppträdanden, bland annat kadrilj, spegelritt, hoppstafett och annat juligt.
 
(2016-12-06 22:18)
Missa inte denna chans den 14 januari till mental ”ryttarboost" med Johanna Lassnack, tävlingsryttare, föreläsare, entreprenör och coach för unga idrottare och som har väckt ett enormt intresse på sociala medier genom sin sida Ryttarinspiration.
 
(2016-12-04 16:50)
Grattis till fina prestationer i säsongens andra Seriedressyr! OBS! Missa inte sista tredje omgången efter jul, besked om datum kommer inom kort. För att få vara med i KM i vår behövs minst en start i en omgång av Seriedressyren.
 
(2016-11-27 21:50)
Söndagen den 27 november var det dags för sista hemmamatchen i Ponnycupen i dressyr och det blev säsongens första vinst för Lidingös tjejer som mötte Hufvudstas duktiga lag i en jämn match, stort grattis!
 
(2016-11-24 08:04)
Söndagen den 27 november klockan 17:30 är det dags för att traditionsenligt julpynta i stallet på Stockby. Alla barn som vuxna är välkomna att hjälpa till!
 
(2016-11-24 07:44)
Igår den 23 november fick vi ett spontant finbesök på ridskolan! Anders Boye tog med Peder Fredricson, OS-silvermedaljör och just nu rankad på en 18:e plats i världen.
 
(2016-11-20 20:53)
Söndagen den 20 november mötte Lidingös tjejer Enskede hemma i Ponnycupen i hoppning och det blev säsongens andra oavgjorda match för vårt duktiga lag.
 
(2016-11-14 21:30)
Det blev stor uppslutning på torsdagens hoppclinic med Pontus Westergren som LRF arrangerade. En mycket lyckad och inspirerande kväll och extra glädjande med alla ungdomar på plats. Aktiviteten sponsras av Idrottslyftet.
 

Nyligen börjat
rida lektion?

Läs mer... 

 

Gilla oss 
Facebook! 

 

Titta in i
bildarkivet

 

Sponsra LRF!

Läs mer...

 

 

 

 

 

Filtrera nyheter

År Månad

Postadress:
Lidingö RF - Ridsport
Stockbyvägen 2
18141 Lidingö

Kontakt:
Tel: +46 70-5922857
E-post: This is a mailto link

Se all info