Klubbkläder

Lidingö Ryttarförening erbjuder i samarbete med Hööks en kollektion med klubb- och ridkläder. Som LRF-medlem får du 15 procent rabatt på ordinarie pris på klubbkläder med obligatorisk LRF-logga på bröstet (loggan kostar 69 kr).

Klicka här för aktuell kollektion med klubbkläder  Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.- LRF-medlemmar kan beställa klubbkläder i marinblått eller vitt. Priset som anges på Hööks sida är före medlemsrabatten.

Så beställer du

Välj vilket/vilka plagg du vill ha via länken ovan, och välj storlek. Därefter finns tre alternativ för brodyr.
  • LRF-logga, med placering höger bröst, är obligatorisk. 69 kr tillkommer per plagg.
  • Valfritt att brodera namn, placering vänster bröst. 69 kr tillkommer per plagg.
  • Valfritt att ha Lidingö Ryttarförening som ryggbrodyr. 179 kr tillkommer per plagg.

Du lägger din beställning genom att maila till Hööks (kungsgatan@hooks.se) eller besöker butiken på Kungsgatan 29 i Stockholm. OBS - kläderna ska ej beställas via Hööks hemsida, då får du ingen rabatt!

I mailet behöver du uppge:
  • Vilka klubbkläder du vill beställa: vilken modell, storlek samt eventuella frivilliga tillval.
  • Att du är medlem i Lidingö Ryttarförening.
  • Ditt namn.
  • Ditt telefonnummer.

Kläderna levereras till butiken på Kungsgatan eller via postombud om du kommit överens med Hööks om det. Betalning görs direkt till Hööks.

Publicerad: 2022-08-21

Senast uppdaterad: 2022-11-16