Gå till innehåll
Lidingö Ryttarförening

Stallvärdinnor och fritidsledare

Maria Lindén, ungdomsledare och stallvärdinna Stockby

Föreningen har en stallvärdinna som stöttar och styr upp ungdomsverksamheten och som arbetar för att stärka den sociala gemenskapen i stallen.

Maria Lindén finns i stallet på Stockby mellan klockan 14.30-17 på måndagar och torsdagar, där hon även serverar mellanmål till försäljning.

Maria är ansvarig för skötarverksamheten, hjälper till med ungdomssektionens arbete, vid skötaraktiviteter och vid föreningens klubbtävlingar.

Kontakt: maria.hov.tass@gmail.com, 070-561 06 37.

Cathrine Hedborg, fritidsledare Elfvik

Cathrine Hedborg är fritidsledare på Lidingö Ponnyridskola på Elfvik under eftermiddagarna på torsdag och fredag. Cathrine serverar mellanmål klockan 15-18 och finns även till hjälp i stallet.

Kontakt: cathrinehedborg@gmail.com, 073-433 69 55

Maria Lindén och Cathrine Hedborg är även närvarande (adjungerade) vid Lidingö Ryttarförenings styrelsemöten.

Cathrine och Tasset Girl. Foto: Louise Englund (lillefot.com)

Publicerad: 2022-12-20

Senast uppdaterad: 2022-12-21