Lidingö Ryttarförening

Ungdomssektionen

Alla ungdomar upp till 26 år som är medlemmar i Lidingö Ryttarförening ingår i ungdomssektionen, och är välkomna på ungdomssektionens aktiviteter.

Ungdomssektionens styrelse, US på Stockby och Elfvik, jobbar för att det ska bli bra stämning i stallet och att alla ska känna sig välkomna, oavsett ålder eller kunskap. Vi vill att stallet ska vara en frizon för alla, där varken mobbning eller liknande ska finnas och alla kan känna sig trygga och ha kul!

Det är också viktigt för oss att alla ska veta vilka vi är och att vi ska vara vänliga mot varandra. Vi arbetar ständigt med att förbättra ungdomssektionen på de två ridskolorna och våra aktiviteter - kom gärna med förslag!

Hoppas att vi ses på våra aktiviteter, där alla är välkomna - oavsett om du rider eller bara vill vara med! Är du nyfiken på vad ungdomssektionen har på gång så följ oss gärna på Instagram - US Stockby Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. och US Elfvik Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - där vi lägger upp info om våra aktiviteter.

Har du frågor går det bra att mejla oss på US Elfvik, ungdomssektionenelfvik@gmail.com, och US Stockby, info@lidingorf.se.

Ungdomssektionens styrelse 2024

USS (Stockby)